MANAGER BEDRIJFSVOERING

Solliciteer direct!

MANAGER BEDRIJFSVOERING

HLG zoekt een manager bedrijfsvoering. Een leuke functie met een gevarieerd takenpakket. Als manager bedrijfsvoering ben je eindverantwoordelijk voor de interne bedrijfsvoering. Je geeft leiding aan het secretariaat en zorgt dat de interne organisatie optimaal kan functioneren.

Full-time / Part-time · Leusden

HLG IS PARTNER VOOR HET MKB

HLG is een solide, betrouwbare en kwalitatief toonaangevende dienstverlener op het gebied van accountancy, belastingadvies, controlling & accounting en corporate finance. Voor onze klanten fungeren wij als klankbord. Wij bieden specialistische diensten en advies. Korte lijnen, snel schakelen en persoonlijke betrokkenheid, daar staan wij voor.

HLG BIEDT:

  • Een afwisselende functie bij een organisatie met attractieve klanten, zowel nationaal als internationaal;
  • Een op maat gemaakt opleidingstraject om je te faciliteren in het realiseren van je persoonlijke ambities;
  • Een plek binnen onze HLG familie waarbinnen hard gewerkt wordt maar ook veel ruimte is voor gezelligheid en social events. Een goede balans tussen werk en privé is een speerpunt.
  • Goede secundaire voorwaarden zoals: gratis fruit, lunch, stoelmassages en hybride werkmogelijkheden;
  • Je krijgt een jaarcontract met uitzicht op onbepaalde tijd en een salaris passend bij jouw kennis en ervaring. 

WAT WORDT JOUW UITDAGING BIJ HLG?

  • Je bent verantwoordelijk voor een optimale interne bedrijfsvoering en geeft leiding aan het secretariaat;

  • De bedrijfsstrategie vertaal je naar operationele kerntaken en schaalbare processen;

  • Je bent budgetverantwoordelijke voor de interne bedrijfsvoering;

  • Je zorgt voor uitstekende (ICT) structuren en processen;

  • Je wordt onderdeel van het managementteam en levert hierin een actieve bijdrage.  

WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU: 

  •  Een afgeronde HBO of Universitaire opleiding facilitair management, hotelmanagement, bedrijfskunde of vergelijkbaar;
  • Aantal jaren ervaring in een leidinggevende rol en je bent rond de 32 uur beschikbaar;
  • Ervaring met het organiseren en faciliteren van dienstverlening;
  • Affiniteit met financiële dienstverlening, marketingcommunicatie en ICT is een pre; 
  • Je bent vakkundig, resultaatgericht, proactief en je wilt anderen helpen te excelleren;
  • Je bent klantgericht en communicatief vaardig in woord en geschrift. Je vindt het leuk om goed contact met collega's te onderhouden;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

  • Je bent woonachtig in Nederland. 

BEN JIJ HLG?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Dan zouden we het leuk vinden om kennis met je te maken. Je kan contact opnemen met Mirjam, onze HR Manager, via 033 434 72 00 of vacatures@hlg.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.